20. tradicionalni zagrebački rally starodobnih vozila -
trasa
Po ulicama i oko grada Zagreba do Markuševca i cilj u Zagrebačkoj pivovari
opis:
20. Oldtimer rally "Zagrebu na dar", manifestacija koja se odvijala po ulicama i oko grada Zagreba u organizaciji Oldtimer kluba Zagreb, Automehanika servisi d.d. i Tehničkog muzeja Zagreb je rally s dugom tradicijom. Ove se godine održala po dvadeseti puta, pa je stoga ovo jubilarno okupljanje ljubitelja starodobnih vozila za naš klub bilo od posebnog značenja.
U subotu 04. lipnja do 10h 00 u Tehničkom muzeju se okupilo oko 120 sačuvanih i restauriranih vozila koja su zajedno predstavljala pokretni "Muzej na kotačima", a uprava Tehničkog Muzeja je posebno za sudionike Rally-a organizirala kraću vožnju gradom muzejskim tramvajem T-24. Nakon povratka s vožnje i pozdravne riječi organizatora u 12h 30 je uslijedio start na promotivnu vožnju ulicama Zagreba kroz Savsku, Tratinsku, Brozovu, Kršnjavoga, Trg Maršala Tita, te kroz pješačku zonu Masarykovu, N.Tesle, Prašku, Trg Bana Jelačića. Vozila su se do 14h 00 zadržala na istočnoj strani Trga bana Jelačića, a nakon toga krenula su u koloni prema Maksimiru. U Maksimiru kod restorana Maksimilian u hladu platana vozila su se zadržala do 17h 30 kad je bio službeni završetak prvog dijela. Nakon sunčane subote osvanulo je kišno i tmurno nedjeljno jutro pa je nekolicina već prijavljenih oldtimeraša odustala.
Od 8h 00 u Automehanika servisi d.d. ulica Kralja Zvonimira br 25. sakupilo se ukupno 90 vozila, sudionika rally-a (od već prijavljenih 122).
U 10h 00 je bio start iz Automehanika servisi d.d., a vožnja je nastavljena Zvonimirovom, preko Trga žrtava fašizma, Račkoga, Smičiklasova, Vlaška, Ribnjak, Degenova, Kaptol, Bakaćeva, Cesarčeva, St.Vlaška, Palmotićeva, Hebrangova, vožnja lijevom stranom Strossmeyerovog trga, nastavak Tomislavov trg do Branimirove (prva prolazna kontrola). Nastavak pored kolodvora kroz Grgura Ninskog, skretanje u Haulikovu, Mihanovićeva, Savska do HNK (trg M.Tita), Masarykova, Gundulićeva, Ilica, Britanski trg, Nazorova, Tuškanac, Cmrok (druga prolazna kontrola). Nastavak: Jurjevska do Ilirskog trga (treća prolazna kontrola), nazad Jurjevskom skretanje u Mlinarsku, Mlinarskom, Vrančićevom, Gupčeva zvijezda, Ksaverskom cestom do Mihaljevca, Gračanskom cestom do Markuševca gdje su se vozila zaustavila na parkiralištu kod o.škole Markuševec.
Nakon ispita spretnosti i točnosti na igralištu skole u 13h 30 su vozila po Gračanskoj cesti krenula do Mihaljevca, Mlinovi pored Šestinske crkve, (četvrta prolazna kontrola) nakon toga nastavila su po Šestinskom Vijencu do rotora na vrhu Pantovčaka, zatim po Pantovčaku pored Predsjedničkih dvora, a nakon toga skretanje u lijevo u Zelengaj, Kukuljevićevom do Britanskog trga te nastavak do Ilice, vožnja Ilicom do Cilja u Zagrebačkoj Pivovari od 14h 00.
U restoranu "K Pivovari" dodijeljena su priznanja najvjernijim članovima i sudionicima svih 20 rally-a odnosno sudionicima 15 rally-a.
Poslije toga uslijedila je dodjela priznanja najboljim vozačima i klubovima.
Najstariji automobil na 20. rally-u je bio FORD A Phaeton, iz 1927.godine inž. Ž. Skukana i motorkotač Puch 250 T iz 1928. dr. R. Marjanović Kavanagh-a.
Nagradu za najbolje uređeni automobil dobio je L. Čeh iz Celja s FORD A Tudor sedan iz 1929. godine, a nagradu za najbolje uređeni motorkotač dobio je Rako Lukica iz Splita za motorkotač Harley-Davidson iz 1942. godine.